vad händer med världen

Min lillasyster fick en touchtelefon i julklapp, med android market och fri surf i ett år. Så jag har hjälpt henne fixa med den idag och förhoppningsvis lärt henne någonting användart. Det finns en hake, hon är sju år. Jag tror jag gick i sexan innan jag fick en egen mobil men visst, tiderna ändrar sig. Hon fick mitt gamla minneskort iaf, jag har ändå ingen nytta av det. Var det jag hade i min nokia xpress music som jag hade för ett par år sedan och min gamla musik och bilder var kvar. Så jag blev lite nostalgisk ;-) Rensade ur lite fjortismusik som Ida inte behöver ha iaf, haha.

Annars har denna dag varit väldigt händelselös. Längtar tills på onsdag så jag får komma iväg till stallet ♥ och göra någonting. Men nog ska jag klara av två sega dagar till, lär väl ta tag i läsandet om min omgivning ska envisas med att ge mig en massa böcker. Fast jag tycker bra mycket om att läsa egentligen, svårt att hitta tiden mitt bland all stress bara. hARE, tills vi hörs igen



saknar min fislisaaaa ♥

Kommentarer
my säger:

håller med dig där, tänk vad annorlunda det är idag gentemot hur vi hade det haha..skulle inte bli förvånad om 4 åringar snart springer runt med iphone..herregud kommer känna mig rejält efter då O.o

2011-12-25 | 21:31:01
Bloggadress: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback