my christmas tree is delicious

Har ont näst intill överallt idag. Axlarna, magen, nedre delen av ryggen och inte minst mellan benen (haha tolka det inte fel nu). Borde rida barbacka lite oftare tror jag så det inte ska få såna här konsekvenser, haha.

Kom i säng i tid igår och sov till elva idag, asgrymt. Har bakat chokladrutor nu på morgonen eftersom jag har fika på tisdag, ussmöte. Och i eftermiddag ska vi iväg någonstans (?). Jag och mina systrar har ju paketkalender och dagens paket var bara en lapp om att vi skulle sitta i soffan kl 15. Hmmmm. Återstår att se vad som väntar, ska fixa iordning mig lite innan dess men annars tänker jag inte göra mer än att sitta här.



christmas tree - lady gaga & space cowboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback