lever

Kände mig faktiskt lite piggare när jag fick komma ut och ridpasset gick bra. Satt på hästen i en timme och tio minuter men blev endast skritt och trav, ganska lugnt ridpass. Åker in och rider Z imorgon med men fortsätter ta det lite lugnare. Och jag tror att det är en förkylning som behövde bryta ut bara, snorar och har ont i halsen men känner jag som jag gör nu på lördag är det inga problem. Hann med att ha lite möte med Jennie idag också men vi fortsätter imorgon. Ska knarka lite halstabletter och komma i säng före elva idag (utan dator). Och sova bort denna förkylning, stallet väntar vid tio imorgon bitti. take care



Nawi titta! Svartis och jag kör på höjdhoppning :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback