kinda tired

Hoppade Helios nu på kvällen. Är rätt nöjd ändå, han var ganska avspänd och vi fick bra avsprångspunkter nästan hela tiden och jämnt tempo + rytm. Han kan vara världens underbaraste ponny när han slappnat av men det gäller att hitta dit också så han är inte min favorit.

Denna skoldag har varit så idiotseg att det inte borde få finnas i denna värld. Har varit trött som jag vet inte vad. Tur att det finns fina flickor som kan hålla en vaken på lektionerna ändå! Nu känner jag ett litet sug att kika på vampyrserier innan jag somnar vilket jag tänker göra också. Hare bäst ppl!

Kommentarer
my säger:

ja 2012 då jäklar moahehaha ;)

2011-12-06 | 16:33:48
Bloggadress: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback