i'm just a holy fool

Tjenare! Har precis sett klart på det nyaste vampire diaries avsnittet. I love it! Sitter hemma heelt ensam, ganska lugnt och skönt.

Igår var jag i stallet från tidiga morgon till eftermiddag. Var funktionär på påskhoppningen först och sedan red jag själv. Hoppade 80 cm med Zabina och det gick super, vi var felfria i både grund och omhoppning! Duktiga tjejen. Efter att tävlingen var klar hade vi uss möte och utvärderade, var en del saker som inte fungerade så bra. Jag och Amanda blev kvar efter det också och satte oss i solen och smörjde träns. Vid halv fem tog vi in hästarna och sedan åkte jag hem.

Hemma var jag i någon timme innan pappa skjutsade ut mig och syrran till Tom. Spenderade kvällen och natten där och umgicks med lite folk, trevligt. Dock sov jag inte en minut fast jag verkligen försökte, hatar verkligen när man inte kan sova fast man vet att man borde. Så alla utom fabian och elin gick upp 6 imorse. Helt ärligt, hur ofta går man upp så tidigt fast man inte måste?! Haha. Var i alla fall kvar till halv tolv kanske innan pappa hämtade oss. Och nu sitter jag som sagt här helt själv då de övriga medlemmarna i den här familjen befinner sig mitt ute i skogen.

Nu ska jag ta mig upp och fixa lite käk. Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback