this is not your legacy

Ja, jag bloggade inte på tre dagar. Too bad.

Men i måndags hoppade jag med Zabinus på utebanan, superkul tyckte hon. Inte lika kul tyckte jag. Men hon kändes riktigt bra när vi red fram, hoppningen var en annan femma. Dock blev den bra till slut också, hon ändrade attityd. Och jag som hade börjat ifrågasätta varför jag sätter mig på den där galningen. Fina Zabina!

Igår och idag har jag gjort nationella proven i matte. Ganska skönt att ha det bakom sig men det var lite klurigt. Idag gymmade jag efter skolan också men det gick lite småtrögt. Inte så kul när man är själv och jag var grymt hungrig. Inte bra att träna utan energi, blir bara svimfärdig. Får se om jag har träningsvärk imorgon men det skulle jag inte tro. Möjligen i benen, en kvart på crosstrainern är ganska jobbigt. Eller ja, det beror på motståndet men idag var det tungt! Imorgon ska jag nog ut och springa en sväng. Har bara 2 minilektioner + dansens dag imorgon och sen lär jag vänta i stan eftersom jag ska göra en grej. Men en springtur borde kunna klämmas in!

Nu ska jag hoppa in i duschen och ikväll blir det sjukhusserier (Grey's och Off the Map) för hela slanten! Haree



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback