take me to wonderland

Tjenare! Den här dagen har tickat på som alla andra dagar. Börjades i alla fall med en sovmorgon och tårta till frukost. Nomnom! Sen var det tre lektioner och en halvtimme på gymmet. Haha inte mycket att skryta med... Men jag körde bänkpress med de minsta vikterna på idag. Det gick bra så nu ska jag börja köra med dem hela tiden! 2,5 kg närmare mitt mål vilket är att klara 10x3 reps med 10 kg extra, alltså totalt 30 kg. Klarade det en gång i alla fall när jag den vägde 30 kg. Bara 29 reps kvar! Känns alltid lika härligt när man har tränat även om det bara blev en snabbis idag. Imorgon däremot tänker jag ta livet av mig (okej inte dö, men utföra fysisk aktivitet tills jag inte orkar stå upp). Fast det tar vi mer om imorgon när vi ser om jag klarade det eller inte!

Efter gymmet så åkte jag hem och kollade på det nya Vampire Diaries avsnittet. GALET BRA. Ord räcker inte för att beskriva men ja, varje avsnitt är lika grymt. Lagom till att avsnittet tog slut åkte jag till stallet en sväng. Ledde barn men det blev inte så mycket ledande för de rider själva nästan allihop. Tur det, man blir ganska trött av att springa runtrunt i en halvtimme. 

Och nu sitter jag då här, as usual. Blev ett lite tråkigt vardagsinlägg men vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Men det kommer väl igång så småningom. Ni får ha det så bra, puss!




Något roligt med att sitta vid den här datorn - man hittar bilder! Blicken på första bilden fick mig att le lite, gosh vad den hunden älskade mig just då! Och ni ska vara glada att mitt ansikte inte syns, bilderna är tre år gamla. Ansiktsbilder från den tiden förblir opublicerade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback