SWISCH

Halloj! Unnade mig en sån där lång och härlig sovmorgon igen, wunderbart! När jag klev upp åt jag frukost och kikade på två avsnitt av Gossip Girl. Har ju de två första säsongerna på dvdbox hemma så kan kolla på dom om och om igen! Men nu var det faktiskt längesen sist, även fast jag har en förmåga att bli en aning hysterisk när det gäller tvserier. Följer x antal stycken slaviskt ;) Iallafall så efter det gjorde jag inte så mycket förrän det var dags att åka till Säter och kolla på halloweenshow (konståkning)! Måste erkänna att det var roligt att titta på, hade inte haft något emot att vara sådär duktig på en sport som vissa av dom är. Synd bara att jag knappt kan åka rakt på ett par skridskor, hm... Nej jag håller mig till sånt jag kan, men det var kul att se på!



LOVE IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback