TRÖTTER

Illailla, jag har redan börjat tröttna på bloggandet efter tre inlägg.. Haha men jaja jag tänker iallafall ge det en riktigt chans och inte skita it redan nu! :) Igår hade vi tacokväll, kollade på film, körde lappleken, åt godis. Vet inte när jag somnade men skulle gissa på halv två. Så fick sova några timmar. Idag åt vi frukost, smörjde och vid lunch åkte jag till mormor och åt. Somnade på hennes soffa några timmar, inte mänskligt hur jäkla trött jag är nu för tiden. Sen blev det stallet igen en stund och ta in hästar, efter det åkte jag hem. Duschade och fixade lite på rummet. Efter det har jag inte orkat göra så mycket, skulle verkligen behöva ta sovmorgon imorgon men vaknar på en gång när de andra går upp. GAAAH. Behöver verkligen inskaffa mig en ny telefon snart också, min stackars mobil mår inte alls bra och ger upp vilken dag som helst.. :/ Har jag dock ingen aning om vad jag vill ha för nån, några tips? 

Nuvarande telefonen som inte gillar mig längre. HATAR min neråtknapp :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback