Nykomling

Hellu!
Har faktiskt fått tummen ur och skaffat mig en blogg nu, sen får vi väll se om jag fastnar för det eller lessnar ur efter ett tag! Fattar inte särskilt mycket än så länge men ja, sitter här och skriver iaf! :)
Idag har jag varit hur trött och hängig som helst. Är förkyld och har verkligen inte lust att bli ännu sjukare, har för mycket att göra just nu. Så har varit en ganska tråkig dag, mest för att jag inte fick träna. Håller nog på att bli en träningsnarkoman men tycker verkligen det är hur kul som helst, haha! 

Nu ska jag nog försöka ta itu med det eviga pluggandet (läs: sitta kvar vid datan), men bjussar på en osminkad bild på luggvarelsen! ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback