i wanna be famous

Tjena! Har inte orkat och knappt haft tid att blogga i helgen. Som sagt fyllde mamma år i torsdags så hon hade 40års fest igår. Var faktiskt roligt, gick hem vid strax efter två nån gång och somna tre. Imorse gick jag upp vid halv tolv och åt frukost, bandet som spela igår satt och åt samtidigt så det kändes lite stört haha. Jag satt i sovtröja med morgonfrilla men jaja, mitt hus! Hjälpte till och städa i bygdegården också så tjäna lite pengar idag. Nu väntar jag bara på att Gossip Girl ska börja, för visst är det idag?! Måste kollas upp, hare bäst! :) 



Har spelat GH idag också, var tusen år sedan sist. Fortfarande lika elit dock, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback