I DON'T ASK FOR MUCH I JUST WANT IT ALL

Hade tre lektioner idag och slutade vid 12, SOFT. Efter det följde jag med pappa och tränade på företagshälsovården, det var hemskt. Har inte tränat på två veckor så var lite jobbigt och köra igång + att pappa överskattar min fysiska och mentala styrka. När det blir för tungt skrattar jag istället för att fokusera och bli arg, och han lägger på för mycket vikter hela tiden. Blir alltså katastrof men lyckades skärpa till mig på slutet. Efter det åkte vi och åt på lagunen, nomnom! Var och satte in enkronorna mamma fick i födelsedagspresent på banken också, över 1000 stycken :-) Haha. Ska bege mig till stallet om ett tag snart, vet inte riktigt vad vi ska göra idag, rida iaf! Blir nog skoj, hare bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback