HJÄRTA

Orkar inte riktigt dra hela min skoldag och jag är så trött så jag har glömt halva men kan iallafall berätta om ridningen! Hoppade med min underbara Zabina, hade verkligen superkänsla redan från början! Hon var arbetsvillig och fram för skänkeln och hon är helt enkelt bäst när hon är på det humöret ♥ Hade två hinder på medellinjen med 3-4 glp språng emellan och ett hinder på varje diagonal. Vi red en övning med dom och när susanne tyckte vi var klara tyckte inte vi det så vi fick hoppa mera! Gud vad jag älskar den hästen och det är så härligt att hoppa nu när jag inte känner mig osäker alls längre :D Vill bara hoppa merameramera, haha! När jag kom hem för lite mer än en timme sen åt jag och duschade, sen har jag gjort rent mina sminkborstar. Det är såhär att vi håller på med bakterier på NKn och har odlat bakteriekolonier (heter det så?) så jag blev något äcklad idag då. USCH. Så från och med nu är det topphygien som gäller! Nej nu ska jag kika på True Blood (L) så ni får hare bra ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback