FYFAN VAD JAG E BRA

Jag har övervunnit en av mina största fobier idag. SHIT. Tog en jäkla massa peppning och ca. en kvart av tvekan men jag gjorde det och jag klarade det! Det är alltså djupdykning, jag hatar det verkligen. Får panik och har aldrig dykt/simmat ner till botten förut men nu gjorde jag det, 4 gånger dessutom :D Fick dock asont i öronen efteråt så åkte inte till stallet idag, kändes inte som nån bra idé. Somnade på soffan när jag kom hem istället!
Nästa gång vi har simning, på torsdag alltså, är det klädsim som gäller. Det kommer bli hur jobbigt som helst, det värker i musklerna av att tänka på det bara.. Äh men det fixar sig säkert, säger vi!

Just nu sitter jag och lyssnar på lite bra musik och läser bloggar! Har somnat hur sent som helst de senaste dagarna, är jättetrött vid nio men sen piggnar jag på efter nån timme vilket gör att jag inte kan somna och blir ännu tröttare på morgonen och under dagen. Intebra, intebra. Imorgon åker iallafall jag & erika till kupolen och gör av med pengar, det gillas! Kommer dock bli pank efteråt om jag känner mig själv rätt :(



Kul att jag redan saknar sommaren, and the winter's just about to start. Lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback