VILKEN UNDERBAR DAG!

Not.

Usch, klev upp som vanligt imorse och åt frukost. Sen brakade det ihop totalt, fysatan vad jag fick ont i magen. Det här är utan tvekan den värsta delen på hela månaden :( Så idag har jag gått runt och varit världens jobbigaste bitch med all rätt. Läst ut en till bok också, haha! Men det blir så när man läser 8937847597 böcker på samma gång, så idag läste jag klart Besatt av Anne Cassidy. Fruktansvärd bok, helt sjukt förbannad blir man och man får en sån här obehaglig känsla som man får när karaktärerna gör helt fel val. Vilket händer hela tiden i den här boken. Så vill du må dåligt över någon annans problem istället för dina egna är boken ett hett tips!

Imorgon ska jag försöka pallra mig till skolan för våran långa fredag, och vid halv ett ska jag träffa någon från SIFO. De ringer runt till slumpvis utvalda människor och jag var en av dem, klart man ställer upp också. För er som inte vet gör de undersökningar och det är i princip allt jag vet om dem också. Haha så lite läskigt är det, särskilt eftersom jag inte har den blekaste aning om hur hon som ska intervjua mig ser ut och vi skulle ses på ett café. Men man måste alltid anta nya utmaningar, och träffa främmande människor och bli intervjuad faller definitivt i den kategorin för mig!

Nu ska jag lära mig lite engelska glosor innan jag gör en tidig kväll. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback