TACK FÖR IGÅR!

Blev en trevlig kväll med trevligt folk! Började kvällen hos Helen runt halv åtta kanske. Haha jag hade roligt iaf, och det var bra fram tills någon blev lite sur då. Så vi fick gå ut och stå nere på myrgatan tills café paris öppnade, var sjukt kallt verkligen! När vi väl fick gå in kände man liksom jaha, var det det här vi betalat 100 spänn för? Sjukt dött i början. Men det blev bättre och vi dansade så jag fick håll.. Var tvugna att gå ut och ta luft för att det blev så varmt därinne och då frös jag inte i spetströja, det gjorde jag innan när jag hade dunjacka haha. Men efter ett tag fick man inte gå ut för att de blev för mke spring, det sög ju. Dock ändrades det tillbaka på slutet (y)! Blev upphämtade efter ett någon gång och jag kom i säng runt halv tre. Tack för igår alla underbara, ni vet vilka ni är! ♥ Och förlåt för att jag är så pinsam..

Och btw så fick jag liv i min telefon igen! GILLAS STARKT! Så kommer kanske upp bilder från igår om jag får in dom på datan från minneskortet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback