sifo

Har checkat av intervjun med sifo på min att-göra-lista nu. Blev intervjuad av en äldre kvinna och det var inte alls läskigt, lite svårt att hålla fokus hela tiden dock. Satt still och pratade i 40 minuter, det är inte riktigt min grej. Men hon frågade om massor av olika saker, tror nog att undersökningen främst handlade om EU för jag tyckte att det var en herrans massa frågor och påståenden kring just det.. Hade alla rätt på frågesport om EU, kalas! Lite roligt att jag kunde så mycket med tanke på att utrikespolitik inte är något jag lagt ner själ och hjärta i precis. Hon tyckte att jag var väldigt duktig för att vara så ung och att många vuxna hade kuggat på EU-quizet. Lite stolt blir man, hihi. Känns bra att få ha varit med och påverkat, ganska roligt var det även om vissa frågor var superkluriga!

Annars har jag varit i stallet en sväng idag. Hade ledning men mycket ledande blev det inte, skönt! Det måste vara det tråkigaste som finns, men tur att min Mary är söt iallafall! Hade jag varit tio år yngre och fyra dm kortare hade hon varit min favoritponny, no doubt! =)

Och jag är hemskt ledsen men det blir ett bildlöst inlägg, är på tok för trött för att orka trycka på knappen där uppe. Varför jag fortsätter skriva undrar ni säkert då. Det undrar jag också..

Haha nej nu är jag FÖR trött, god natt innan jag börjar svamla........

Haha.

Stört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback