samma gamla visa men vet inte vad det är för låt

Ja idag har jag varit duktig. Hade stalltjänst med emmsiii på morgonen och sedan stod jag och sålde på marknaden i två timmar på eftermiddagen. Det var grymt kallt kan jag säga men vad gör man inte för klubben!

Imorgon ska jag till Stockholm, ska dit med skolan och kolla på riksdagen & historiska muséet. Ganska mycket bättre än att ha vanliga lektioner! Kommer nog var ganska trött på tåget, min hjärna går på högvarv just nu. Och nej det är inget som har hänt egentligen, beror på hur man ser på saken. Men tänker gör jag och jag kommer inte fram till något vettigt. Jag blir vansinnig här borta, varför kan inte allt vara enkelt och förutbestämt? Kommer alltså inte kunna somna, borde kanske läsa en riktigt seg bok när jag går och lägger mig..

Ni får ha det kanoners medan jag sliter sönder mitt hår. Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback