så kan det gå

Alltså, den här dagen var jobbig. Var vidrigt kallt ute och halt som bara den, jag har ramlat två gånger bara idag!! och första gången gick jag själv, då är det pinsamt. För då ska man bara resa sig upp och fortsätta gå som om ingenting hänt. Går man med någon kan man skratta åt det utan att det ser stört ut, för kul att ramla om kull och sitta och skratta åt sig själv när man är ensam? Så tur att amanda var med andra gången jag ramlade så jag hade någon att skratta med!

Ytterligare faktorer som bidragit till att den här dagen var dryg är att vi fick dubbel spanskaläxa, jag var tvungen att gå hem från busshållsplatsen när jag åkt från säter, skolmaten var jätteäcklig, jag är förkyld, jag fick ettor på allt utom en grej på fystestet.

Bra saker med den här dagen är att jag har gymmat, jag smörjde Zabinas träns (duktigt!), har ätit ostkaka, mina tomtar har kommit upp och imorgon får man öppna lucka ett i chokladkalendern. Så den var inte helt dålig!



TADA! Mina juldekorationer, en stor fet tomte och en lite mindre. Haft dom sen jag var yttepytteliten och tänker fortsätta med det. Det är det enda jag tar upp till advent så det blir lite juligt, resten fixar jag några dagar innan julafton. åh vad jag vill ha jullov nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback