nu är jag trött på DIG.

Som rubriken kanske avslöjar känner jag mig lite småirriterad. Inget som hänt, snarare tvärtom. Ändrar prioriteringar i mitt liv nu bara och ja, jag har gett upp när det kommer till en viss person. De som känner mig vet att jag HATAR att bråka så därför tänker jag inte göra det heller utan jag tänker bara göra ingenting. Nu blev det lite tråkig inledning men så är det ibland, livet är inte perfekt och man måste göra vissa val.

Igår hade vi spökvandring för barnen i stallet. Det var riktigt roligt att skrämmas, trodde inte någon skulle bli rädd för mig, jag är för glad. Så det var en annorlunda känsla haha!

Vi hade samling vid ett och planerade det sista, gick rundan och satte ut marschaller, gjorde en gubbe som vi hängde upp, sminkade oss osv. Sen gick jag och Ylva och gömde oss i privatsadelkammaren medan de andra tog in hästar, vi var lite för utspökade för sånt. ;) Efter ett tag gick vi ut och gömde oss i lillstallet med amanda och robin medan vi väntade på att barnen skulle gå iväg. Amanda försökte få igång motorsågen, haha det gick som det gick!

När barnen gått upp på höskullen gick vi och jag skulle vara själva i Näs 1 hagen, läskigt! Det var mörkt och usch, hade nog brutit samman om jag inte känt mig så läskig själv. De blev rädda för mig när de kom gåendes iaf, jag gick med ett ljus och var utklädd till psykfall haha. Efter ett tag släckte jag ljuset och sprang mot dom, det var kul!

Sen gick jag tillbaka till stallet och de hade inte känt igen mig, det trodde jag faktiskt dom skulle göra. Nästan alla tyckte jag var läskigast. GRYMT! Vi hade lite lekar i ridhuset innan pizzan men jag och ylva gick och tog bort sminket, fyfan säger jag bara. fetbaserat = omöjligt att ta bort. Sen åt vi pizza och kollade på Coraline som var konstig och handlade om dockor *ryser*. Var en barnfilm men det är något med dockor som är asläskigt..

Tycker det blev bra iaf och jag vill lätt skrämmas igen. För en gångs skull var jag inte den glada tjejen :D

Nu ska jag nog läsa lite i snabba cash. Går så segt att läsa den, händer inget :/ Men språket i den är ascoolt så det gör att den blir läsbar. Hoppas bara det börjar hända saker snart! Ni får ha det så bäst, pyyyyss ♥

Kommentarer
A m a n d a säger:

haha, ja eller snarare försöka lära mig att rycka i snöret innan jag startar den, det är fan inte bara att dra inte :D haha!

Jag ska nog hålla mig undan att försöka starta motorsågar.. för mig och för alla runt om kring migs bästa, om dom vill leva, HAHA!

2010-11-14 | 20:59:12
Bloggadress: http://depalmas.blogg.se/
A m a n d a säger:

haha, ja eller snarare försöka lära mig att rycka i snöret innan jag startar den, det är fan inte bara att dra inte :D haha!

Jag ska nog hålla mig undan att försöka starta motorsågar.. för mig och för alla runt om kring migs bästa, om dom vill leva, HAHA!

2010-11-14 | 20:59:21
Bloggadress: http://depalmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback