JAAAG BLOGGAR

Som ingen har missat är det min födelsedag idag, tjoho! Hade tänkt räkna upp vad jag fått men eftersom jag glömt hälften så blir det inte så. Nej men fick presentkort på expert så efter skolan gick jag och köpte mig en telefon. Tecknade försäkring också så nu behöver jag inte vara lika rädd om den, bra det! Blev rätt mycket pengar som rann iväg men jag är nöjd och tyckte det var en bra investering! Har fått början till min servis också, fyra stora tallrikar :D Nu börjar jag bli vuxen här!

Hade lite släkt som kom hit på kvällen, mormor&morfar, lars&kina, kusiner och edvin! Plus erika då (idas kompis) henne får man inte glömma! Käkade hemmgjord pizza och tårta, nomnom. Var trevligt, vi körde TP också men ingen kunde svaren på frågorna haha, grymt svåra. Har fixat och grejat lite med nya mobilen också så internet funkar hemma gratis och laddat ner lite appar, androidtelefon ♥

Är ganska så trött nu, imorgon blir det stallet och barnskrämning, muhahuahauahaua.
puss&kram, hare bäst alla söta ♥



XPERIA X8.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback