Hjärtat ♥

Pallar inte skriva om hela min skoldag sorry. Men åt pizza till lunch iaf, det kan jag skriva! Var asgott, det blir det när man inte ätit det på länge :D

Har hoppat med Samritha på kvällen! Helt underbart, har saknat henne hur mycket som helst. Hon hade ringorm men nu är hon frisk och har satts igång lite smått, jag var den första som hoppade henne efter vilan! Hon var på sitt vanliga humör och inte alls så galen och het som jag trodde att hon skulle vara. Hon skötte sig jättebra och jag är hur nöjd som helst. Red två brutna linjer efter varandra och sedan en oxer på ena långsidan och nog för att hon var pigg men det var inget jag inte kunde kontrollera. Gud vilken härlig häst det är! Kommer ihåg att jag brukade tycka det var läskigt att hoppa med henne, att hon var svår att kontrollera i galoppen. Kände inte alls så idag och det var bara roligt, hoppade lite högre på slutet också. Dock låg det nog på kanske 70, hon har trots allt inte hoppat på ett par månader! :) DUNDERUNDERBARA PÅLLE ♥

Nu ska jag natta kudden som jag redan ligger på för jag är grymt trött. ps. pensionärsjävlar är fetgrymt. ds.



Inte bästa bilden men så här ser hon ut, ganska stor är hon plutten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback