you coming back is against all odds

Bra dag, hade bara en lektion och lyssnade på föreläsning efter den. Sen slutade vi runt 20 över 11, jag pratade med göran så vi fick hemuppgifter på matten, kalas! Och samhällskunskapen var inställd plus att den där föreläsning gick över två lektioner. Helt okej schema idag alltså. Och föreläsningen var ganska intressant, lite för lång bara. Haha trött chey somna nästan.

Nu ska jag alldeles snart om en timme bege mig till Säter! Så här får ni en facelook/hairlook för en vecka sen ungefär, jobbigt att lägga in bilder på datan varje dag :>





Dunderkvalité i know. Men nu har jag bara mobilkameran då den andra gett upp helt, vad är det med mig och tekniska grejer egentligen. Och den kameran jag har på min nya mobil kan inte jämföras med den gamla tragiskt nog. Finns inte ens makroinställning eller zoom?!?!??! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback