Jag lever

Hallå. Vet att jag är ganska sämst på att blogga just nu men det är faktiskt lov och ja, jag har lovat mig själv att vila och inte göra sånt jag inte orkar. Så blir ingen update om de senaste dagarna tyvärr men jag tror ingen dör.

Idag blev jag väckt vid elva, tufft men sant. Klarade av att komma upp iallafall! Framåt eftermiddagen ska jag dra mig till erikos så ska vi fixa oss i fem timmar och ikväll blir det café paris. Och jag kommer fan behöva fem timmar för jag ser ut som ett spöke med ett råttbo på huvudet ungefär. Haha okej inte riktigt men nästan. Och jag ska gå och lösa in mitt presentkort på vasahallen idag också, om de är öppet vill säga. Det gillas, fast nu måste jag gymma i ett år också, tjiho. Nej nu ska jag röra på mig och försöka välja kläder. PUSS

och det här inlägget vart nog ganska rörigt men jag är jävligt trött, suddade iaf ut delen där jag fick utbrott, hihih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback