if this is real love then that ain't enough

Hello! Har precis skrivit klart naturkunskapen. Känns inte direkt som ett MVG+ arbete men jag är rätt nöjd iallafall. Glad att ha det överstökat, lämnar in den på måndag. Idag har vi nog haft den roligaste idrottslektionen någonsin. Först hoppade vi hopprep, och inte en och en utan som man gjorde när man var yngre. Hur roligt som helst! Efter det spelade vi badminton och då spårade det totalt. Jag fick magknip av skratt för att emma, helen och erika höll på och dansade. Men det är faktiskt kul med seriös badminton också, dock ägde den här lektionen totalt!

På spanskan fick vi käka mat också, ooh! Men jag fick ruttna physalisar och vindruvor :( Tragiskt. Nu ska jag fortsätta med det roliga pluggandet. Byebye bitches, ha det bäst. /JNY




 
:)

Kommentarer
Erika säger:

KUL ATT JAG INTE KAN ÖPPNA MITT NATURKUNSKAPARBETE FRÅN DATORN HEMMA. JAG FÅR FAN DAAAAAAAMP!

2010-12-11 | 23:04:17
Bloggadress: http://errriiikkkaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback