IDAG VAR EN DAG IDAG

Har precis skrivit klart svenskatexten, vilket tog mig nästan två timmar. Men nu är det iallafall fixat och klart, skönt att vara färdig och jag är ganska nöjd med den. Idag hade vi den sista naturkunskapen någonsin med Caroline så vi hade skrivit på tavlan åt henne och hon börja nästan gråta för att vi var så söta, nawi. Men hon var en bra lärare så! Har även gått på HLRkurs så ja, nu kan jag rädda liv eller nåt.

Efter skolan blev det kupolen med Emma & Helen! Det första vi gjorde när vi kom dit var att käka haha.. Kan inte rå för att skolmaten är äcklig. Sen gick vi runt och har köpt tre julklappar och en kjol till mig själv! Duktigt av mig att inte spendera hur mycket som helst på onödigt skit tycker jag. Har skrattat så jag kvävs, vilket jag alltid gör med emma i närheten. Hahahah kan säga att jag är ganska glömsk när det gäller vissa saker. Men tack för en trevlig dag tjejer, hihi. :-)))

Nu ska jag gå upp och skrapa min lott sdom jag köpt, hoppas att jag vinner en miljon. Nog för att högsta vinsten var 20'000 men man får väll hoppas! Puss&kram sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback