i see signs now all of the time

Hopptränade med Zabina idag, hon var sjukt laddad men inga ofrivilliga avsittningar och det kändes ändå bra. Haha vi gjorde visserligen om en kombination med ett glp. språng imellan till en studs och ibland taggade hon till och ville inte travhoppa. Men helheten var bra och hon kändes kalas när vi red fram!

Undrar vad jag skulle göra om jag inte varit i stallet jämnt, om jag aldrig fattat tycke för Zabina. För det är sjukt hur mycket jag tycker om henne, trots humörsvängningar, bocksprång och massor med överskottsenergi. Utan det där skulle hon inte vara samma häst, och nu kan det faktiskt vara roligt när hon är lite busig. I början tyckte jag det var obehagligt när hon höll på när vi hoppade men jag har väll vant mig, och blivit bättre på att kontrollera det. Hon är bäst, helt enkelt. ♥

Nu säger jag nog godnatt världen snart, imorgon har jag massor av tråkiga saker att ta itu med. ha det bäst!



Oldpic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback