hello world

Kom nyss på vad jag skulle blogga om men glömde det igen. Hm.. Jaja jag skriver väll bara då!

Hade utvecklingssamtal idag och satt och pratade med anna i en timme nästan. Så nu tror jag faktiskt att jag blivit av med stressen lite och det är så jäkla härligt. Fick veta att jag skulle få mvg i naturkunskap också, JIPPI! Det hade jag inte väntat mig, trodde inte man fick det om man skrek när man kollade på mikroskopiskt små kryp. Så det var dagens glada överraskning! Och som jag skrev på facebook är jag glad nu igen. Antagligen för att det snart är lov och julafton, känns bättre med skolan (var antagligen pga stress jag mådde så dåligt i lördags) och ja allmänt att jag börjat acceptera mig själv igen. Ibland är man bara glad utan att en specifik händelse ligger bakom, det är bara det att det går bra nu. Nu ska jag fortsätta vara på såhär bra humör och försöka att inte bryta ner det. Aldrig mera.



So true. Och måste skriva att jag såg numanumaguy alldeles nyss och måste bara säga HAHA! Funnits i fyra år eller vad det är och jag skrattar fortfarande när jag ser den? Haha bra humor där.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback