hästhästhest

Är det enda jag skriver om, hihi. Men idag har jag hoppat med Matrix och det var hur kul som helst. Han var rädd för läktaren och det var ganska drygt för han är bra envis. Det gick bättre när vi hoppade och fick lite fart, riktigt härlig häst det är alltså, vilken pärla dom har hittat! :D Tyckte att han var urmysig och om inte Zabina fanns så ja.. Hon är nog ändå snäppet bättre men de är så pass olika, en tant och en bebis! Han var ganska klurig och rida, han är ändå så pass ung och höll på vid läktaren hela tiden men skulle vara roligt att dressyra med någon gång! Hoppas att få rida honom under lovet! :) Nej nu ska jag återgå till mina facebookspel, hare göttans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback