dan före d-dagen

Bloggandet är inte på topp just nu, finns lite dåligt med inspiration nu när man är ledig och vill göra ingenting! Men skriver ett litet inlägg iallafall, hihi.

Imorgon skulle jag egentligen till stallet på morgonen men ställde in. Det är på tok för tidigt (fem på morgonen!), jag kommer nämligen inte hinna sova något senare och blir svårt att hålla julhumöret uppe när man är svintrött. Sen vill jag såklart vara hemma på morgonen och öppna paket. Men nästa år eller så ska jag vara med. Känns som en sån grej man måste vara med på någon gång!

I tisdags red jag igen och jag red på Grace som var tokmysig! Har ridit henne en gång tidigare och hon gjorde inget riktigt intryck (det var längesen) men nu kändes hon super. Vi red lite framdelsvändningar och jobbade på volterna och fyrkantspåret mest. Hon var jättekänslig och inte alls som Zabina och det var lite klurigt i början. Men hon kändes fin för det mesta, hamnade bakom lod lite i galoppen men i helhet kändes det bra. Så henne vill jag definitivt börja rida, fattar inte varför jag aldrig gjort det förut. Upptäckte två underbara hästar två dagar efter varandra, inte lika topp som Zabinus men nära på, Matrix och Grace!

Ikväll tänker jag sitta uppe och kolla på film tills jag är riktigt trött och somnar som en stock. Pirrripirri imorgon är det juuul! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback