stress tagg pepp

Alltså dagarna går verkligen i ett. Igår tog jag bussen in till stan klockan 8.00 och bussen hem 22.00. Var mao hemifrån i närmare 15 timmar i sträck! Det är sjukt roligt, och det är skönt att hela tiden ha något att göra, men jag börjar bli jäkligt trött.
 
Skolan har rivstartat denna vecka med två stora seminarier nu torsdag-fredag, har bland annat läst 5 rättsfall idag och igår. På det har vi nollningsaktiviteter varje dag, och har haft det ända sen förra söndagen. Dessutom har jag fått jobba en del förra veckan, vilket jag måste få skriva lite mer om för det är sjukt roligt! Jag berättade ju i förra inlägget att jag skulle gå en liten introduktion, vilket gick över förväntan. Fick rida lite ponny och ha lite lektion för Linnea & Louise (som jag turades om med), Marlene (som är ridlärare) och ett gäng frivilliga ungdomar. Fick därefter sitta ner med Marlene och frågbomba, få massa tips mm. Superbra att vi fick ett ordentligt tillfälle att träna på!
 
I förra veckan blev jag sedan inringd några gånger och höll i totalt 9 lektioner. Hade en grupp barn som hade sin första hoppning i onsdags och en av tjejerna kom fram till mig efteråt och sa att det var den bästa dagen i världen. Åååh :') I lördags hade jag fem lektioner i sträck, efter det var man ganska mör och lite rasslig på rösten. Men det har varit otroligt roligt och har fått positiv (och en del konstruktiv) feedback. Trivs än så länge inte jättebra med att ha de lite duktigare grupperna, vilket jag dock har fått testa på flera gånger. Men jag har tänkt gå med någon av ridlärarna en kväll och suga åt mig som en svamp av hur de beter sig! Jag blir jättepeppad av att ha fått den här möjligheten, och av att jag har hittat det bästa extraknäcket jag kan tänka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback