life of jenny

Idag har jag haft en slödag, och det är verkligen inte uppskattat. Mår faktiskt dåligt av att inte göra någonting, och ännu sämre blir det av att jag vet att det finns plugg jag borde ta tag i. Ska börja lägga upp scheman åt mig själv igen tror jag, körde den varianten under första terminen och det funkade ganska bra. Har du lite på schemat - gör ett eget schema. För mig blir det annars mest en massa ursäkter som oftast slutar i soffan.
 
I måndags hade vi en jättemysig faddermiddag hos Emanuel. Vilken härlig grupp vi är alltså (hehe, måste ge oss cred för det), käkade en massa gott plock (knytis) och snackade skit i flera timmar. Hoppas jag vi kommer fortsätta med :)
 
Igår blev det en shoppingrunda på stan. Jag fick med mig ett par skitsnygga pjucks från Scorett, en finsittningsklänning från Vero Moda, en kavaj från Vila och lite småplock (tights och hårnålar) från H&M. Avslutade det hela med en chailatte på Wayne's. MMmmmmm...
 
Imorgon ska jag ha två seminarier och sedan åka till Hippo och rida med ARKUM. På fredag ska jag på födelsedagsfest hade jag tänkt, och på lördag är det finsittning. Så hela lördagen kommer bestå av fix och förfest eftersom vi ska vara på plats 17.30. Längtar som en tok, ska bli gööörkul :)
 
 
Min mobilkamera kommer aldrig lyckas göra något rättvisa men det här är nya kärleken. Nästan lika sköna som platta skor också, fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback