jobbajobbajoooobba

Denna vecka har det blivit mycket jobb! Fyra pass nu på åtta dagar tror jag. Men det är roligt. Har haft grupper i alla åldrar och kunskapsnivåer, både teori och ridning. Har dessutom fått rida själv några gånger nu. Hallå, jag får betalt för att rida? Ööh hoppa av juristprogrammet på en gång eller?! Det är väldigt lärorikt och jag tycker att de flesta grupperna har genomförts med en bra känsla. Har fått en del positiv feedback, känner dock att jag skulle vilja ha lite konstruktiv också (särskilt när man inte själv är helt nöjd men ingen säger nåt) så nästa gång får jag dela ut enkäter eller nåt.. haha nejdå, men eftersom jag är så ny i rollen som ridinstruktör mottar jag tacksamt tips på vad som kan göras bättre. Och får lite egoboost av beröm och fina ord :)
 
Imorgon har jag seminarium kl 8-10, föreläsning 10-12, basgruppsplugg 12-15 och förhandling 15-oklart. Lååång dag och inte en häst så långt ögat når!
 
Haaaddee så länge så hörs vi om tre veckor (eller dylikt) igen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback