ny header

Som ni förhoppningsvis ser har jag försökt byta header. Var så himla längesedan jag höll på med sånt, får inte till storleken. Någon som har en aning vad som kan vara fel? Har testat att ändra storleken på bilden.
 
Vad händer i Jennys liv annars då? I måndags var jag helt utpumpad, åkte in till skolan på föreläsning 3 timmar på morgonen och sen tog jag första bussen hem och la mig i soffan. Kände mig nästan febrig, men jag är ganska säker på att det bara var en "bakfylla" från helgen. Igår var jag piggare igen! Satt i skolan hela förmiddagen och pluggade med gruppen, sen följde jag med och lyssnade på Gudrun Schyman som hade homeparty i lärarhuset. Fick jätteont i svanskotan av att sitta så obekvämt så länge, men hon var ganska intressant att lyssna på. Tror inte att jag ska rösta på F!, men det kändes matnyttigt att få lite mer insyn i politiken.
 
 
Gudrun igår! Idag ska jag åka in till stan vid tolv och träffa gruppen en snabbis innan vi ska ha rådgivning/seminarium. Längtar tills imorgon då jag får åka till stallet igen!! Måste börja leta medryttarhäst snart, haha. Räcker inte med en gång i veckan längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback