TBT - högstadiet

Aaah vad jag aldrig tröttnar på de här bilderna (och jag har hundratals). Skrev ett inlägg för ett tag sen om vänner man glider ifrån utan någon egentlig mening med det hela. Så är det med en del av tjejerna på bilderna, men när jag bläddrar runt tänker jag aldrig på det. Jag tänker på hur otroligt roligt vi har haft och hur omogna, barnsliga, "flummiga" (hatar det ordet numera) och galna vi var.
 
 
Dessa brudar kommer alltid ha en speciell plats i  mitt hjärta och jag blir alltid så glad när jag tänker på de tre åren när vi (till och från) var ett riktigt tjejgäng!

Kommentarer
emelie k säger:

Haha jisses, var många bilder jag inte ens sett ;)
Har du nå mer roliga bilder får du gärna skicka till mig. Alltid roligt att ha kvar :)

2014-04-05 | 17:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback