cobra

Hej! Idag har jag en plugga-hemifrån dag. Ska försöka jobba vidare med mitt PM och gå igenom ett seminarium som vi ska ha imorgon om diskriminering på arbetsplatsen. Men har börjat med att ta en chillmorgon så har inte riktigt kommit igång än. Typical me.
 
Ikväll ska jag in till stan på SM-möte. Ååååh är så taggad, ska bli så himla roligt att få vara med och planera en och en halv månad nu. Sen hoppas jag såklart att det kommer bli en grym tävlingshelg! Jag är ju faktiskt medlem i URF så tekniskt sett tävlar jag ju på hemmaplan också. Och på tal om tävling, på söndag ska jag tävla dressyr med Cobra. Berättade om när jag red honom i ett inlägg tidigare, liten häst som egentligen är större än han känns. Var ett bra tag sen jag red programridning nu så känns bra att få en genomkörare, har dessutom aldrig tävlat på lång bana så det blir spännande. Är ganska nöjd om jag lyckas fatta galopp där man ska och kommer ihåg programmet haha.
 
 
Sävar bjuder på sol idag så ska nog ta mig en promenad också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback