ARKUM

Var på kick-off med ARKUM igår, riktigt trevlig kväll. Gamla och nya styrelsen samlades först i UB för lite upplärning och sen beställde vi pizza och pinnade till Mariehem. Sen satt vi hela kvällen och åt pizza, drack och pratade. Känns riktigt bra och jag är taggad på att ta över som vice ordförande och fortsätta driva föreningen framåt!
 
Medan vi ändå snackar häst kan jag passa på att berätta att jag som det ser ut nu kommer tävla SM i vår. Woopwoop! Känns väldigt spännande och kul. Och skitnervöst haha. Skulle ljuga om jag sa något annat. Jag som får nerver av klubbtävlingar, hur ska detta gå?! Inte nog med att jag intresseanmälde mig till hoppningen, igår fick jag en förfrågan om att rida dressyren också. Vi får se hur det blir, jag ska försöka att bara se det som en rolig grej. Man vill kunna säga "jag har ridit SM", även om det bara är student-SM! ;) kan berätta lite mer om det här i ett inlägg senare. Det är ett ganska speciellt upplägg på student-SM som ni hästläsare kanske skulle tycka att det var intressant att läsa om i alla fall?
 
 
Ridskolehästen Denver får stå för bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback