summerblond

Blev en cykeltur till Madde igår för att bli lite fin i håret! Massor med ljusa slingor och bort med lite hår kring ansiktet + uppklippt. Blev jättenöjd, har fixat håret där de senaste gångerna jag varit hemma, skönt att ha någon som man vet är duktig (och tar nästan halva priset av vad frisörerna i Umeå gör...) som man kan gå till varje gång. Jag har hoppat runt en hel del och testat en massa olika frisörer de senaste 4-5 åren men nu får det vara nog med hoppandet!
 
Idag har jag cyklat till stan och tillbaka med Ida. Jäklar vad jag cyklar överallt, inte så dumt att vara utan körkort, haha. Fast anledningen till besöket i stan var i huvudsak att kolla om Hasse var inne på kontoret/gått på semester. Bra och dåliga nyheter - han var inte där men hade i alla fall inte gått på semester än! Får se hur det blir med körkortet nu i sommar, jag vill vara helt säker på att jag kommer fixa det innan jag kör. För ärligt talat SUGER det att kugga, och dessutom kostar det skjortan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback