schmackeboom

Idag har jag kört bil med släp för första gången! Det gick superbra och var ingen större skillnad mot att köra utan så länge jag körde framåt, men det var sådär lagom läskigt att backa... Tur att pappa satt utanför och talade om för mig hur långt jag hade kvar innan jag körde in i husvagnen, haha. Ska verkligen satsa helhjärtat på att ta körkort i sommar. Jag VILL ta körkort, och det är steg ett. Sen skadar det inte att jag i stort sett redan kan köra bil heller, måste bara få till "samverkan med andra trafikanter", "identifiera och förutse riskmoment", "anpassa placering och hastighet" och ett par punker till. Hehe. Detaljer ;-)
 
Igår blev det en chailatte och en massa prat på wienan med Ylva. Tycker det är så skönt att veta att inget egentligen förändras bara för att jag flyttat till Umeå, när jag är hemma igen så vet jag att kompisarna finns kvar här! Jag har aldrig varit någon hejare på att ringa varje vecka och bara höra vad som händer (och kommer nog aldrig bli det heller) men det betyder inte att jag glömt bort någon eller slutat bry mig :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback