flygande mattan

Har nästan tröttnat på att bara gå och dra benen efter mig hela dagarna. Tur att jag börjar jobba snart, har fått lite extrapass denna vecka så kommer jobba torsdag-fredag. Inte mig emot egentligen, förra året jobbade jag midsommardagen och i år blir det midsommarafton istället. Men hoppas på att kunna hitta på något ROLIGT på kvällen sen i alla fall! :)
 
KM i hoppning gick mycket bättre än KM i dressyr. Jag hoppade Matrix som verkligen kändes hur fin som helst! Han vann ju dressyren med sin ryttare dagen innan, så det var kanske inte så konstigt ;) fick ett ner på andra hindret, det var en lite krånglig anridning där jag inte fick igång galoppen tillräckligt. Önskar att jag var hemma mer så att jag kunde rida mer... för jag kände själv att det lilla extra som fattades hade mycket med rutin att göra. Man får helt enkelt ta det för vad det är, och vara nöjd med det lilla! Amanda och Matrix vann, vilket betyder att Matrix tog en dubbelseger i helgen :D duktig häst!
 
 
Synd på kvalitén, men här har ni snygga killen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback