träning, tentamen och trilskande EU-rätt

Hola. Idag är rumpträningsvärken borta efter en veckas lidande, igår var det absen som fick jobba istället. Så nu har jag ont i magen, men man lär ju variera träningsvärken så det är väl bra. Ikväll tänkte vi köra ett cardiopass om jag inte minns fel. Får hoppas Fredrik orkar med det efter tentan för jag tänker inte stå här själv och hoppa och skutta haha. Tycker de pass vi gjort hittills har varit ganska bra faktiskt och vissa övningar tänker man "oh, det där kan jag göra själv sen också" medan andra känns lite mer "hm, vart ska det här göra ont egentligen?". Men det är väl det som är svårigheten med att träna hemma och inte på "riktig" gruppträning. Svårt att fråga gubbarna på TVn hur man ska göra!
 
Har gjort två EU-frågor idag. Ska fortsätta kolla igenom gamla tentor och lösningsförslag under dagen och se att jag har någolunda koll. Imorgon ska jag in till universitetet och träffa några girls som har tentapluggat ihop för att diskutera sånt som känns krångligt och så. Längtar tills jag har skrivit den förbannade tentan, orkar inte plugga meeer...
 
 
Massa härlig snö och kallt har vi fått iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback