onsdag

Hallå där alla söta bloggisar! Hoppas det är bra med er? Med mig är det faktiskt bra just nu om man bortser från att jag är sjukt nervös över att få reda på resultatet från tentan. Alltså verkligen helt CRAZI nervös haha. Jag kommer bli så jäklajäkla glad om jag har klarat den. Första gången i mitt liv jag känner att så, brukar bli missnöjd över att "bara" bli godkänd annars.
 
Igår var jag på en förmiddagsföreläsning och sen drog jag och Filippa ner på stan och kollade efter bräda åt henne och lunchade på Wayne's. Satt och pratade hur länge som helst, verkligen skönt att kunna hälla av sig lite då och då! Fick även veta våra nya basgrupper igår och jag tycker det känns bra. Svårt att toppa förra gruppen men den spontana reaktionen var att det här kan nog bli bra det också!
 
Idag ska jag gå på en föreläsning med Björn Hurtig (en av de bästa advokaterna i Sverige) och en föreläsning i standardavtal. Den förre kommer nog bli sjukt intressant, tror den kan locka rätt mycket folk så hoppas man får plats haha! Imorgon är det juristens dag här på universitetet så då blir det mässa, fler föreläsningar osv. Fanns även möjlighet till att gå på bankett, lunch, kontaktsamtal, vara chaufför mm. men jag känner mig alldeles för okunnig för att våga göra sådana saker än. :( Får vänta till senare terminer när jag känner att jag faktiskt skulle kunna ha ett vettigt samtal med en verksam jurist.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback