myspromenix

Var så himlahimla fint väder idag på förmiddagen. Sådär mysigt att man bara går runt och säger "ååååh" hela tiden. 17 grader kallt men så länge man klär på sig är det ingen match! Har lite bilder från vår promenad som jag tänkte lägga upp här sen så ni också får se hur gosigt väder vi hade :)
 
Igår höll vi igång en del. Var in till stan på förmiddagen för att fredrik skulle in på systemet men passade på att göra lite andra ärenden också. Köpte min träningsmatta som jag fått presentkort till och fredrik köpte sig en eskimåjacka (helt seriöst man kan inte röra sig i den för den är så fluffig). Jag köpte även en ansiktskräm så inte huden torkar ut i vinterkylan samt ett par byxor.
 
Efter det åkte vi hem och slöade innan det var dags att fixa sig och åka in till stan. Åt på Taj Mahal och fy tusan vad god mat dom har. MUMS! Efter det åkte vi ut till Teg dit vi var bjudna av fredriks kompis och där blev vi kvar till sista bussen hem gick. Var tänkt att jag skulle vidare på födelsedagskalajs men det var så förbannat kallt och var inte helt tänd på idén att ensam behöva ta mig tvärs över hela stan. Så det blev en lite lugnare hemmafest istället men det var trevligt det också.
 
Imorgon är jag officiellt T2a... Yey. eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback