läsa rättsfall, tjoho!

Japp, blir till att sätta sig ner med NJA 1992 s 375 och gosa lite nu då. Sen är det två till domar från HD som ska gås igenom. Himla upplyftande såhär på morgonen när man sitter med lite huvudvärk.
 
Var för övrigt till stallet igår och red ett dressyrpass på Magic. Jäkla bred häst haha, och man fick inte en liten yttepyttegrej gratis. Fast det har jag nästan börjat vänja mig vid här uppe. Ändå roligt att jag faktiskt fick testa någon ny, Johanna sa att det inte alls varit meningen att jag ska rida så mycket samma hästar (har bara ridit två, eller ja tre nu, hästar sen jag började). Men innan jag är klar här uppe lär jag ju ha kommit igenom hela stallet kan man hoppas! ;)
 
 
Ganska söt var han i alla fall, men inte riktigt min typ av häst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback