gooodmorniiing

Tog sovmorgon till halv nio imorse och gick upp och gjorde frukost, kollade på hockey och pratade i telefon med pappa nästan en timme. Har en plugga hemma dag men det går ärligt talat inge vidare. Ska försöka välja ett rättsfall att skriva PM om, läsa det, sammanfatta det och komma på rättsfråga samt syfte. Men det fall jag var inne på att välja känner jag mig numera osäker på eftersom det är ett antal av mina klassisar jag pratat med som ska skriva om exakt samma... och det är svårt att vara helt säker på att man är oinfluerad och skriver vad jag verkligen hade kommit på när jag redan hört vad någon annan har för utgångspunkt. Rörig start på inlägget i know men det är vad som snurrar i huvudet just nu.
 
Mycket mer taggad på morgondagen!! Torsdag = hästdag :D wooop!! Sen kommer tjejerna på fredag. Så snacka om att denna onsdag bara är en sjukt tråkig och onödig klämdag.
 
 
Vill ha tillbaka blå himmel, sol och kallt... har legat på +/- 0 grader alldeles för länge nu, och världens trökigaste väder på det. Blää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback