let them know we're coming

Hade en helt okej kväll igår. Började med ett jobbpass på dagen, sedan framåt kvällningen blev det oxfilé och kräftor hos Fredrik. Spelade spel, drack gott, åt massor av gott och hade det bra. Planen var sedan utgång, men då jag inte fyllt 20 än så kändes det kört där ett tag, många som skulle på Liljan.. Jag och Fredrik lyckades dock till slut dra med oss ett gäng till Hedemora istället. Var väl som en vanlig kväll på Halvan, knökfullt vid baren och lite halvsegt. Men samtidigt var det många bekanta ansikten ute och det är alltid trevligt att få umgås och prata lite!
 
Vid stängning drog jag och Helen hem till henne en stund och väntade på skjuts till Säter, där det blev efterfest hos Linus. Alltså jag är verkligen ingen efterfestmänniska men jag hade lovat haha! Stod ut ända till halv sex, då gick jag hem till Fredrik och sov några timmar bredvid honom. Min favorit, tänk att jag fortfarande efter 2,5 år blir alldeles varm i hela kroppen när jag tänker på honom ♥
 
Idag har jag gått på halvfart hela dagen. Blir till att gå och lägga sig i tid så jag orkar med en hel dag på Furuvik med Fredrik och mina syskon imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback