nobody else needs to know

Kalopsen står och kokar på spisen och jag sitter och bloggar. Vilken husmor man är ;-) tog faktiskt på äkta ungdomsvis en extremt lång sovmorgon för att vara mig idag. Konstaterade för någon dag sen att jag inte tycker så mycket om att ta sovmorgon längre (sovmorgon brukar idag vara att ligga kvar i sängen till halv nio). Men just idag, då var det skönt! Kändes extra bra när man gick upp och hoppade i träningskläderna på en gång. Klarade 20 minuter utan avbrott på löpbandet idag, så stolt! Hade samma färg som jultomten i tomatdräkt efteråt men det var det värt. Har hört talas om att det finns något som heter "kondition" och jag måste erkänna att jag känner mig intresserad av att veta mer.
 
Annars då? Har pratat i telefon i nästan en timme med Jennie idag. Ska ha hand om deras ponnyer Miro och Jumanji ett tag när jag ändå är hemma, de ska dra en tvåveckors till Thailand (är lite avundsjuk). Så har fått lite tips och börjat planera lite upplägg (och snackat allmänt häststrunt). Ska bli väldigt roligt och nyttigt att få lite ridpass i kroppen igen, var längesen jag red 10 pass på en vecka så kommer nog känna mig lite mör i kroppen kan jag tänka mig.
 
 
Måste passa på att tipsa om denna juice också: SÅ OTROLIGT MUMS! Har druckit fyra liter den här helgen. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback