always in my heart

Idag är det ingen vanlig dag, det är min absolut bästa och finaste väns födelsedag. Tyvärr finns hon inte längre med oss och kan fira den, men jag slår vad om att om hon hade varit här hade hon varit lite extra lycklig. Fått en knäckebrödstårta med hundgodis, köttbullar och kanske till och med lite grädde på toppen. Gått på en extra lång promenad och kanske till och med fått springa lös och busa lite (någonstans där ingen någonsin går... haha). Blivit så glad när hon kom hem att hon sprungit 10 varv i och runt  huset, lerig och blöt. För att sedan på kvällen lugna ner sig och lägga sig och mysa sådär som bara hon kunde.
 
 
Jag saknar dig Cilla, lite extra mycket idag. En hund som dig kommer jag aldrig att träffa igen, och jag kommer aldrig att glömma den korta tid vi fick ihop. Idag skulle du ha fyllt två år. Fortfarande en bebis i mina ögon. Jag älskar dig vännen. Nu och för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback