lugnet innan stormen

Tänkte kika in hit och säga hej lite snabbt bara och berätta lite om nollningen igår. Vi gick runt i grupperna och genomförde olika stationer (vissa värre än andra... haha). Så idag luktar min tröja ägg, tur att jag inte behöver ha den på mig mer ;) efter lekarna blev det lite fest men jag åkte med sista bussen hem klockan tio så blev ingen utgång för mig. På fredag ska vi bjuda faddrarna på middag och på lördag är det fulsittning, efter det börjar allvaret på riktigt med 200% fokus på pluggandet. Ska faktiskt bli lite skönt, även om man kommer sakna alla galna aktiviteter.
 
Nu ska jag ställa mig framför spisen och laga lite mat och vänta på att fredrik kommer hem från sin heldag i skolan. Puss!
 
 
Middag som vi åt här för några dagar sen. Det är riktigt roligt att laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback