Då var det måndag igen :)

Godmorgon solstrålar! Inledde denna dag med en sovmorgon (sovmorgon = slippa gå upp halv sju). Har lite tråkiga saker att ta tag i nu på morgonen: diska och vika all tvätt som hänger i hela huset. Har dock haft lite problem med att få saker att torka (ventilation?) så hoppas att det går att vika. Inte så kul när det hänger kläder i nästan alla rum haha.
 
I eftermiddag är det mer nollning som står på schemat. Hittills har nollningen varit skitrolig, det enda tråkiga är att jag många gånger behövt ta en tidig buss hem. Bussförbindelserna ut hit är okej, men de kunde ha varit bättre. Var på faddermiddag i fredags och efter det drog vi ut på Lokal och dansade så svetten rann. Var dock tvungen att dra hem vid ett men det  var nog tur för jag hade huvudvärk så det räckte och blev över dagen efter ändå :D
 
 
Måste visa upp en bild från välkomstmässan också. Eller rättare sagt, vad jag fick med mig hem från välkomstmässan ;) förutom allt godis passade vi även på att teckna en hemförsäkring. Jag har nu utöver studentkåren gått med i en till studentförening: ryttarföreningen på campus!! Visste inte att det fanns en sådan så blev glatt överraskad. Har redan hunnit vinna en gratis ridlektion, inte illa pinkat tycker jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback